Sunday, January 30, 2011

Salam Pembuka Blog...


'Salam sejahtera keatas kamu' dalam bahasa melayu atau 'Assalamualaikum' dalam bahasa arab...

aku ni x reti nak mengomel panjang-panjang, tapi biler ada orang bgtau aku yang biler wat blog ni boleh ngorat awek, aku ckap pada diri sndiri, y not i give a try to myself..aik...wakakakakaka.

Untuk orang yang sentiasa ingatkan mati, mesti dia rasa seronok dan takut pada satu masa yang sama...Y? of coz, sronok sbb dah sampai masa untuk berada di transit iaitu alam barzarkh or alam kubur...meninggalkan segala macam penipuan di dunia ini. Takut sebab adakah amalan dah cukup utk terus dibawa ke mana-mana tingkat syurga tanpa perlu diseksa di neraka...

 BTW this is not the way this blog should be... filled with a darkness and misery... aku akan cuba penuhi blog ni dengan any stuff yang aku rasa aku nak share to whole world.. termasuk ilmu yang ada pada aku tapi tidak  sebeberapa ni..

orang kata blog shall be replacing old school buku diari... aku tak pasti sbb aku pun baru wat 1st post, and x pernah ada diari... Enjoy lagu ni dari 3 Doors Down - here by me...lirik pun ada skali... salam perkenalan dari aku - topan skywalker



No comments:

Post a Comment